Wednesday, March 17, 2010

Shahzul dan Shamam..


salam..

tersebutlah kisah..
disebuah gua nan gelap..
cess..!! hahaha.. ngarot only..


haa..meh3 aku cta kat korang sal gambar ne..
hepi 21st besday..
tapi bukan besday aku..
aku punya besday lambat g..
ne aku nak stori2 sal 1 of my besprengs..
nama diberi,NOR ZAIZATUL SHAMAM bte ZULKEFLI..
kecik je orangya.. tapi bersuara lantang..bleh ajak g kempen..hahahhaha

besday dea ne 16 mac klmarin..
dan aku baru wish tadik..
doesnt mean aku lupa k..
aku saje je..
bab aku kan special..mesti la jadik orang last wish..
siap promo kat blog lagi..hehehehe
yang lain bukan tanak promo.. tapi masa korg besday aku tkde blog agi..
yang ada pon blog FS..malu dowh nak suh korang baca..hahahahah

oh..berbalik kepada Shamam..
dea ne garang.. kecik tapi berani..
mulut kuat membebel macam mak orang..
tapi dea baik.. aku sayaaaannng dea ne..hehehhee
dea ceria. suka baca novel.rajin.dan yang paling wat aku respek dea..
dea bertanggungjawab.
bagi sudut pandangan seorang sahabat seperti aku,
shamam *act aku panggil dea ALAI* seorang anak,adik,akak sedara n anak buah yang baik.

*versi kedayan*
Alai, saja ku tulis sal ko ne cne..
aku harap satu hari nanti ko akan capai impianmu.
sambung study,dapat kerja yang baik and most important,
dapat seseorang yang baik. bukan sahaja untuk ko,tapi untuk seluruh familymu..
bisai2 ulah.. ko atu udah tah damit..
hehehe
papun,syang ku kan ko ne lai,,
batah udah kta ne bkawan..dari form 1..
biar tia sampai kita becucu becicit bepiut lai aa..
hehehe..

*back to BM*

tidak dilupakan,abg kembar Shamam,SHAHZUL IZZIL SHAM ALRASHID bin ZULKEFLI..
yang lahir 15 mac,sehari b4 shamam(jan tnya napa dea kuar awal k..)
aku doakan ko sntiasa success.. jadi blogger yang aktif,produktif dan aku tahu,
ko mang gunakan blog sebagai wadah penyampai idea bernasmu..
and friends 4ever liau..
hehehe..

dikesempatan ne,aku nak wish epi besday gak kat sume member2 yang da sambut atau bakal menyambut besday korang tahun ne..eppi menjadik tua liau..hahahhaha..
besday ku jan kamu lupa.. aku mo hadiah aa.. BASAAAAAAARRR PUNYAA!!!
hahahah..
*motor ka,beskal ka,henpon sebigi ka..hahaha*

16 Julai..jangan lupa tarikh itu..
hehehehe..;)


No comments: