Friday, March 19, 2010

bila aku siyes..


salam

sshhh..!!
aku siyes neh.. hahahahaha
ok.. apsal tetibe siyes..
ne sume sal member aku..
yang tertanya tanya siapa KAMU..
KAMU..? hahaha.. toksah nak blur2.. lau tatau klik cne

seperti yang aku katakan
jan wat spekulasi
kamu tu bleh jadi sesapa ja,k.. hahahaha

sembang mengenai cinta..*entry kali ne agak jiwa2.. pe leh wat..hahahaha*
aku bukan takde cinta..ade wei..
lam hati bukan je ada taman..
air terjun,batu bata,tempat piknik pon ada..
tapi blum sampai jodoh g beb..
kayuh pelan2.. watpe klam kabut..
lau ade,ade r...
ko cakap aku memilih..?
ko salah bro..
aku insan dipilih..bukan memilih..
ko x pilih aku,nak wat cmne,,?*sumpah aku x maksudkan ayat ne..hahahah XD*
aku bukan era pajira,pasha sanda atau scha yaya
nak yang gren2..
aku aku r..
hahahahaha

ex pakweku bersama klasmatenya..ahax..

aku ada impianku sendiri.
nama pun impian. mesti indah. dan yang penting, BELUM TENTU TERCAPAI..
tapi,ia tetap sebuah impian.
impianku..?dok diam2.. meh aku crita..hehehehe..

sapa yang tamau de sayang..?
aku pun mau..
dalam impian yang aku bina..
aku bukan saja mahukan seorang kekasih yang hari ne bagai nak rak kapel,
sok ngan oarng lain.
bagiku,biarlah dia kekasihku,dia jua suamiku..
aku mahukan dia yang memahamiku,
menerimaku seadanya..
kekuranganku dia redha..
kelebihanku dia suka..

yang tiap harinya bukan bertanya "syg watpe..?syg da makan..? da mndi..? da bla3..?"
sehingga setiap hari patah katanya dapat ku hafal..

tapi,aku mahukan dia yang tiap pesanannya berkata "ummi da solat..? ummi nape x tdo g.. pompuan x elok tdo lewat.."
huh.. stakat ne blum ada yang kata kat aku camtu..

aku mahukan dia yang bukan sahaja membimbing dirinya
tapi mampu membimbing diriku..
aku ne kadang2 sewel gak dowh..heheheheh

aku jua mahukan dia yang berani menegur silapku.
tegas. tapi berhemah.
aku selalu terbayang akan masa depanku,
ada suami yang membimbing hidupku. berbual denganku.
bertoleransi denganku. berkongsi pendapat denganku
dan menghormati hak ku sebagai suri dalam hidupnya..

yang penting,
aku suka dia yang sayang akan kanak2..
cair dowh tgk mamat2 yang pandai jage budak..
cam bapak mithali je..
hehehehe
opkos la kan.. dia bukan sahaja akan jadi ABANG utk aku,
tapi Abie tuk anak2ku..
memujuk tatkala anak2ku menangis..
meredakan rajuk tatkala ummi anak2nya merajuk..
hahahahaha*mang xbleh blah..*

aishh.. indahnya impian.
walaupun tak tau g bleh tercapai ke tak,
aku tetap berharap. amin. semoga jadi kenyataan.
sape yang tanak bahagia kan..?
hehehehe..
jadik,kalu da jumpa dia ne nanti,
maka,dialah KAMU yang aku maksudkan..
heheheh..
jodoh wei.. sape yang tau.
silap2,org yang salu ngan kita tu la jodoh kita
atau orang yang kat mana2 tah, yang ko x tau pun dia pnah wujud..
atau,orang tu pernah dok sebelah ko masa tggu bas shuttle 1 ke dulu..
tup2 hari esok ko dok sebelah dia gak,bersanding..hahahaha

uwargghh..*nguap ayu2*
tgk jam. da jam 6.05 minit.
baru nak tdo
DIA yg dalam bayanganku menegur
"ummi, g tdo. sok pagi x pening"
ngahahahahhaha
aku isteri mithali..
x elok engkar arahan suami..
walaupun lam kpala otak aku ne ja..
hahahha..


No comments: