Sunday, March 14, 2010

AKU MAS.. AKU TINEY..

salam

hari ne, macam biasa. rutin cuti.
celik mata, mandi,cari kopi,cari roti.
aku tengok esaimen. masih ada. seperti mana ditinggalkan.Takde perubahan.
aku lihat lagi. besar kecik mata aku tengok..
dalam hati cakap.."kejap g.."
sekarang aku tengok jam.. da masuk jam 4..
ya..memang sekejap..masa berlalu..

sepanjang hari tadi aku menghadap laptop.
layan mukabuku..usha blog orang.. usha gambar
dinner dak-dak kolej lain..
sambil tu aku dok pikir + bayang rupa baju aku MGS nanti..
arghhh!!! wat a waste..!!!!
waste my time pikir2..
waste my money nak mendiva..
kesimpulannya.. RILEK2 SUDAAA.. asal g da..

sebenarnya..*actually aaaa*
banyak menda aku nak cakap..
nak share..
tapi aku lupa..
aku lupa yang aku ne pelupa sampai aku lupa
nak mencatat apa yang mungkin aku akan lupa..
arghh..
mengapakah..

takpelah..kayuh pelan2..
kalau ingat.. aku cerita.. lau tak ingat.. nak wat camna..
kali ne,aku nak story mori sal member2 aku..
aku tatau la musim apa skarang..
tapi memang banyak dugaan yang menimpa lagi ditimpa..

member2ku..*aku agi suka sebut sahabat*
masing2 tengah bermasalah..
ada yang dipersimpangan dilema antara dua cinta..
ada yang menanti cinta dikejauhan menanti kepulangan sidia..
ada yang masih menanti kehadiran cinta sejati..
tak kurang jua masalah kewangan..
masalah keluarga..
cinta terhalang..
masalah kesihatan..
masalah pelupa yang teruk *upss..*

tapi..
apapun masalah tu..
come.. share it with me..
nama pun kawan..
lau takbleh nak tolong selesai..
tolong dengar pun jadik la..

kita jadik kawan bukan sekejap..
bukan setakat sekolah menengah..
bukan setakat UM..
sampai tua babe..
selagi kita semua tak kena alzheimer..
selagi tu laa..
sampai anak-anak kita da kawen..
sampai cucu kita dapat result stpm..
sampai..bla..bla..blaa...

and..yang penting..
jarak bukan bermaksud jurang..
aku tahu.. ada sahabatku yang small2 heart ngan aku..
sebab,aku jarang kontek..*jarang mesej jarang kol*
sorry sayang..
masa membataskan aku..
masa yang terluang cukup2 untuk aku tidur dengan cukupnya *7jam rutinku*
makan dengan hepinya..
suping untuk release tensionku..
lau ada sisa baki masa, wat bekalan tdo tengahari..
heheheh..
korang pon kenal aku kan..
bukan suka main henpon..
zaman2 kapel pon jarang men sms..
apatah lagi nak menopup phone..
amatlah jarangnya..
kalau nak berborak,
mesti tunggu masa yang lapang teramat..
siyesli,
aku tak selesa nak berborak kalau masa tu
aku tengah tunggu nak wat keja
atau rehat seketika..*cess ayat ne!!*
so,
bila aku free
tul2 takde menda nak wat..
aku kol..
gpon,pe perasaan korang lau korang kol
tapi aku tak fokus..
korang kecik hati gakkan..

tapi aku tetap ingat korang..
sayang korang..
risaukan korang..
sama macam dulu..

sahabat kat sini memanglah salu hang out..
makan sesama..
tdo sesama..
g klas sesama..
sambil makan buleh borak..
sambil wat kerja leh borak..
but doesnt mean aku melebihkan yang disini berbanding disana..
sebab aku sayang semuanya..
aku tetap aku..
MAS untuk kamu..
TINEY untuk kamu..
pendengar setia luahan kamu..

uwarghhhh!!! *nguap*
hehehehhehe
mata berpinar..
palau..
huuu..