Saturday, March 13, 2010

kekunci dan kuaci..

salam..

alhamdulillah.. akhirnya hari yang ditunggu2 tiba jua..
hari apa..? hari untuk berehat la naa..
sepanjang beberapa minggu ne asek sibuk je memanjang.
seb bek presentation banyak da lepas.
tinggai satu je agi.. tu pon paper mr Bala. isi da cari tinggai nak tambah n goreng2
sket g..

aku ne mang tak sedaq diri tui la kan..
memang la hari ne hari berehat.. tp hang kena ingat Tiney..
esemen hang da 3 g..
hang nak suh sapa taip..? hang jawab sket..
hehehehe..nak jawab pa..sengeh ja la..ahahahahah

dah3..tamau merapu..
hehehe.. kali ne, aku nak cta sai program al-khawarizmi yang baru je lepas dua tiga hari yang lalu.
dalam program ne aku jadik AJK TAJAAN..
xde mende laen,carik tajaan aje la gamaknye..
da lama da patutnya aku n team aku *zue,collin(ktua*
carik tajaan.
tp oleh sebab de masalah yg tableh nak di elakkan,
las minit gak la kitorang mencari.
alhamdulillah.. walaupun tak mencapai target,still cukup untuk
menampung program malam tu..*penceramah*

sepanjang mencari tajaan tu la aku memuhasabahkan diri.
sumpah..!! muka mang tebal..
*masa kol company nak mntak tajaan = muka merah, sora menggeletar,jantung nyut2..
*masa nak jumpa makcik kafe= muka merah,senyum keras,sore serak2 basah..
*masa g bilik ke bilik= muka merah+panas,senyum gigil2,muke inesen..

kesimpulannya..mang malu.tp untuk mende baek tak kesah bai... aku teruskan jua kaki melangkah anak2 tangga kolej ne dengan berbekalkan
fail kuning,surat tajaan,kkd n keTERmaluan yang aku tanggung..huhuu

masa ne gakla aku dok pikiaq..ginila perasaan member2 aku cari tajaan dulu.
tebalkan muka.. kena sound pon senyum g.. siap ucap mekaseh g..
*walaupon lam hati sah2 cakap "LAHANAT TUL..!!"*

masa ne gak la aku pikiaq sal apa yang aku dok wat sebelum ne..
aku ingat g.. dalam ramai2 yang dok mntak sumbangan tu,
brapa kali ja aku tayang muka kat depa.
selebihnya aku pass duit kat rumet n terus wat keja aku.
tak tengok pon sapa yang datang.
bila terkena kat aku, pandai plak aku terasa,,
huu.. tu la hang Tiney..
Allah bayar cash kat hang..
*padan muka,,sumbung sangat, tak mati pon tegur org..*
apapon,ea sudah berlalu.
tinggal nak bagi licin g pa yang kematu2..
and.yg penting, aku bersyukur. program berjalan lancar.
walaupun tak ramai dak kolej turun.
walaupun cerapan x dpt dibuat bab langit gelap.
walaupun.. walaupun..walaupun..*ragam manusia..aku pon manusia*

thanx juta2 lemon aku ucapkan pada suma yang terlibat
samada langsung atau x langsung atau berlangsung
korang mang WORLD bak kata mawi *jiran lama aku*
n terima kasih yang x terhingga pada insan2 yang sudi membantu melicinkan
lagi kekematuan amanah ku sepanjang program ini..
*yam,capek,ein,ira,akak2 pnyumbang n my team*

ne la antara gambar2 yg sempat aku amik sbg kenangan dan penangan
sempena program al-khawarizmi ne..


aku tak menggedik x sah..alahai..

tajuk program..

sebok gak nak mengkreatifkan diri..tp x jadik..uhuuu

masa meeting..ngan kaklong..hehehehe

u snap i,i snap u..huhuu

gambar termahal malam tu.. i ngan pengarah ok..
very the pinky..hahahah *penegasan..AKU XSUKE PINK*

banyak g gambar.. nak tengok,tengok kat FB la ea..hehehe

oh.. bibir perit,melantak kuaci..

esaimen da memanggil..
mintak di taip..
alahai..

=)

No comments: