Wednesday, March 10, 2010

abahku seorang perajurit..


salam..

merujuk tajuk diatas..
xde kaitan pon..
bukan aku nak wat sajak pon ne..heheheh

hari ne,aku hepi sangat. aku rasa lau korang de tgk FB aku,mesti korang tau bab
terlampau eksaited nya MASTINI ne nak jumpa INCIK AHMAD a.k.a BABAH aku..
hehehehe..

nak dijadikan cerita,disuatu petang yang indah itu, adek aku, Poji suh aku kol dea..
pastu dea gto la, babah aku dah mai KL..
cam besa,babah aku lau mai KL mesti kursus atau g kem askar WATANIAH..
apa g..aku kol la babah aku kot2 dea nak mai UM..
bleh aku tunjuk life aku sket..
hek3..*motif utama nak suh tgk servis bas UM..snang nak mntak moto sem depan..*
hehehehhe..

da gtu,babah aku pon cakap a dea da nak gerak g Selangor,, lau de masa baru leh jumpe..
aku mula a wat ayat pasrah aku.."xpe bah.."
tp muka da berat gila..
yang pasti aku mang nak nanges
bab da lama x dengar sore babah aku
plak nye dengar sore babah aku tu dekat sangat.. cam kat sebelah je..
tacing sket bai.. hehehehe

nak dijadikkan crite g,
masa aku dok merajinkan diri petang tadi..
dok ngadap esemen..*keajaiban sebentar*..
babah aku kol kata nak jumpa..
tp kat Chowkit lak,, *mampuih hang Tiney..hang tau ka Chowkit kat na,,?*
hahaha..abes satu UM aku kol *sumpah, aku tipu part ne..aku kol Mus ngan Avi je td*
akhirnya,aku nekad bertanya sendiri kat kaunter tiket kat stesen U..
seb bek abe tiket tu hensheemm..hehehe..skali je dea ckp trus je aku pham..
*kalu la lecturer aku sehensem dea,4 flat aku sem ne..*
hak3..xde maknenyerrr..

so.sekejap gak la babah aku tunggu kehadiran aku ngan Sitah..ade la dalam 2 jam gtu,,
nampak sangat babah aku semangat nak jumpa aku kan..
hehehe..mish u too babah..=)

sampai2 je babah aku bawak g makan, tgk barang2 kat Chow Kit tu..
* ya Allah,aku nak sangat jubah hitam tu..uwaa..*
babah aku siap guide aku g nak beli baju dinner tuk MGS t..tp malangnya..
yang ada MAHAL belaka, yang MURAH,hodoh rupenye..
hahahahahhaha..xde rezeki,alamatnya berkebaya la aku nanti..

x lama pon aku jumpa babah aku..
masa dea tunggu aku sampai lagi lama kot dari masa kitorang jalan2..hehehe
*babah aku jalan laju dowh.. aku ngan Sitah cam join marathon je td..*
hehehe..

bla nak salam je tangan babah aku tadi..
mang aku kaber macho depan Sitah,,
anytime je aku leh kuarkan ujan air mata kat sana..
aku kucup tangan babah dengan perlahan..
*sitah tnya,napa x pluk je babah aku..well..aku agak hang tau jawapannya,,hehehe*
bla babah turun je dari stesen monorail tu,aku ngan sitah dok intai babah aku dari atas..
dari belakang da tau itu babahku..
jalan bersahaja..
gaya seorang perwira..
*well,sekurang2nya untuk aku n familyku kan..hehehe*
babah,
aku tak pandai nak cakap i lebiu depan2..
pe agi nak cakap i miss u berulang kali..
tp aku tahu babah tahu..
sebab aku kan anak babah..
babah,
aku janji..
nanti babah akan datang jua ke UM..
untuk tgok puteri sulung babah ne
amik ijazah..
amin..insyaAllah..

babah..
aku sayang babah..
hehehehe..

*tak sabar nak balik Umah..adek2 telah menyeru semangatku..huuuu*


No comments: