Thursday, October 30, 2014

Lelaki yang ini sukar untuk kubaca.
Katanya suka pada seseorang.
Aku pasti dia lebih jelita.
Jadinya aku ini apa?
Boneka?

Posted on by Mastini Ahmad | No comments

Wednesday, October 29, 2014

Badass sungguh kau ye

Woahh. What a badass we got here.. Sorry sir,but I'm not your options. It's either me or me.  If there's any other name in your freakin stupid head, then please go. I don't need another asshole to deal with. Go to hell kiddo.

Posted on by Mastini Ahmad | No comments

Thursday, October 9, 2014

Terima kasih

Sahabat,

Terima kasih. Ak semakin kuat. Ya. Bukan sado macam kakak gym. Tapi hati makin kental dan kenyal.

Bukan macam dulu. Macam seramik. Mudah amat pecahnya.

Kau ajari ak kekuatan. Dari keperitan yang kau hadiahkan.

Kali ini kesilapan terjadi lagi. Tapi ak lebih kuat. Bukan lagi manusia gentar.

Kerana kau. Terima kasih sahabat. Terima kasih,cinta.

Posted on by Mastini Ahmad | No comments

Monday, September 29, 2014

Effiu.

Selama ni ak ingat macam tu. Ya macam tu. Tapi plot twist. Kau sama macam yang lain. Sama.

Terimakasih sebab berjaya buat ak macam ni. At least,  yang lain tak sampai hati buat ak macam tu.

Kau jahat. Sejahat jahatnya.

Posted on by Mastini Ahmad | No comments

Sunday, September 21, 2014

It hurts. A lot. So much.

Posted on by Mastini Ahmad | No comments

Thursday, September 18, 2014

Menghirup udara baru.

Sesak.
Dulu udaraku terlalu sarat
Selalu diisi fikiran jauh
Sia sia tiada penghujung
Nafasku sempit rasa tersekat.

Mungkin aku sudah berubah
Mungkin aku sudah jauh bertenang
Mungkin aku sudah lupa apa itu kegusaran.

Terima kasih. Ternyata putih itu menyenangkan.

Posted on by Mastini Ahmad | No comments

Tuesday, November 12, 2013

kalau lah kita boleh layan orang macam diorang layan kita kan.

p/s: sobs. :'(
Posted on by Mastini Ahmad | No comments