Friday, December 10, 2010

"akhirnya aku dimiliki"

Salam

sedar tak sedar, dah 21 da aku. TUA. ya, mmg tua. hehe. dah boleh mengundi dah pun ( hak ditgn anda).

rasa, mcm baru kelmarin ak dihantar oleh babahku ke tadika. macam baru semalam ak masuk sekolah rendah. dan macam baru pagi tadi ak blaja kat sekolah menengah. skarang, ak da masuk Universiti. jauh dari family. semuanya buat sendiri. makan, pakai,g kelas. alhamdulillah, kejauhan buat ak lebih berdikari.

ok, skang ak tamau cta sal diri ak, entry kalini khas ak taip untuk seorang insan yang penting lagi bermakna dalam hidupku. hah? sapa?



oh dem~!! knapa dia lg putih ni?! btw, ni lah kazen ak. the one and only miss Norhayati Abdullah..



esok bersamaan hari sabtu yakni 11 Disember 2010 ialah hari pernikahannya. dan 12 Dis 2010 dia akan disandingkan dengan putera pilihan hatinya, Mr Hamdani (sori Adi, ko yg x knalkan ak ngan hasben ko ni.. nama pnuh pon ak x tau..hehe :p)

semua kjadian2 yg brlaku esok akan brlaku di Kg Buang Sayang, Sipitang,Sabah. Dem! ak x leh pgi memandangkan ketidakpulanganku ke kampung halaman. Iskk.. siyes terkilan. dia ni ak panggil ngan nama Adi Damit. apa tu damit? search google la.. malas nak explain. ak rapat ngan dia ni. maklumlah, dalam ramai2 kazen, cuma dia yang sebaya ngan ak. 1989 punya oranggg.. walaupun ak dok Labuan, dia dok Sabah, itu bukan halangan. sesekali jumpa mesti ada GOSIP, CERITA HANGAT dan kejadian2 pelik yang kami lakukan..:p

tapi, esok, semuanya akan berubah. Adi akan dimilikki. Huu, sapa lagi nak teman ak mengarut.. apapun, ak hepi utk Adi. tahniah Adi. semoga bahagia ke akhir hayat, jadilah isteri solehah dan ibu yang mithali. skang ko dah bleh cakap "akhirnya aku dimiliki".

sorg demi sorg kazen2 yang hampir sebaya dan sebayaku meninggalkan alam bujang. dem! bila lak turn ak ni? hahahaha :p


gmbr masa adi btunang. lawa. :)



p/s:wpon ak jauh, ak tetap countdown sama hari bahagiamu di.. :')




No comments: