Saturday, October 16, 2010

Alhamdulillah..

salam

alhamdulillah,syukur. pertandingan Pantun pertama yg ak sertai membuahkan hasil.
dan ak bersyukur walaupun kami cuma mampu mendapat tempat ketiga. berbaloi la dengan usaha kami yang baru nak prektis malam b4 bertanding. dan berbaloi gak la ak tdo sejam je hari ne.hehehe

siyes, pengalaman ne antara yang termahal utk ak. nasib baik gak kami bertemu pasukan IPGM yang ada ahlinya yang ku kenali semenjak Pesta Pantun Bestari dahulu.

ak harap next time lau ak bleh join g pertandingan macam ne,ak akan buat lebih baik. insyaAllah. sebab b4 bertanding ne ak da pasang niat bukan utk duit (malahan tak tau pun apa hadiah pertandingan ne dulu), but untuk buktikan pada semua orang yang ak boleh melakukan sesuatu. juga untuk seseorang yang istimewa bagiku. aku mahu dia sedar kewujudanku. apapun, ak bersyukur kepada Allah akan rezeki yang diberikan-NYA pada kami hari ini.

jutaan terima kasih pada Abg pian yang telah memberi kepercayaan utk ak join pertandingan ne, Hijas yang spoting abes layan pale otak ngeng ak ne, n Redzuan yang sedia membantu kami. x dlupakan penyokong2 UM yang sempoi. tnpa anda suma,mungkin kami berasa lemau dan masuk angin.hehehehe.. tq very much sebab bantu ak merasa kenangan manis ni. tq!

p/s: ak jg buktikan sesuatu hari ini, NEBES BOLEH DIKONTROL MELALUI SENYUMAN. senyum la..=)
btw..im still single. dialog td hnya rekaan memeriahkan pentas.. <-- sbb ada org nak tahu sapakah insan tersebut. hahahaha,berani gila gua, ayat jatuh market tu..(prasan) ngahahaha xD..

No comments: