Wednesday, April 28, 2010

ntahlah labu..

salam

exam. satu word yg sgt menakutkan bg org2 yg mcm aku. org yg last minit baru terhegeh2 nak cari nota, baru terhegeh2 nak mnta esaimen kosmate dan baru terhegeh2 dok pikir,"ade ke lecturer ajar mende neh..?" ..

akibatnyeee... skang, da jam 5 pagi. aku dok ngadap laptop usha slide show kuliah. paling sadis, aku siap heran,ade plak tajuk ne kat kuliah. nak kata x masuk kuliah,ade je muke aku terpacak lam DKC tuh.. mane nak dengar, lecturer dok potpet2,aku dok kroh3 kat blakang..bantai tdo. maut ko ne Tiney..

apepon, masih blom terlmbt. still leh sumbat,so sumbat.. da tu wat pe aku kat sini..?
hehehe.. aku pon tatau. sepanjang dok study ne,asek teringat kat adek2 aku. pe agi ble tgk gmbar2 kat FB tu. ble member2 dok publish gambar anak, adek,anak buah,adek buah, aku jatuh rindu..*ade ke..?*
paling tak tahan sebak, bile de member publish gmbar mayat bayi, penderaan kanak2, kanak2 tak cukup makan, rase cam nak nanges time2 tu gak. aku teringat kat adek2 aku kat umah. da makan ke dorg, ape dorg buat,g skola ke tak c Fatin ngan Taenah tu. dak Lalan tu da terer panjat ape lak kaline.. sume masok lam pale otak. nak study pon x kusyuk..*ngan FB,YM,Skype nye ag*..

td aku bukak blog lama aku honey_izumie's Blog .. aku terbace balik ape yg aku tulis. iskk.. rase cam nak g KLIA tang2 ne jugak.. tp xpe lah Tiney.. kali ne, ko mesti balik dengan sesuatu yg boleh ko banggakan,bukan sahaja utk ayahanda, tp juga diri ko sendiri..
GAMBATE TINEY SAN!!!!

dah3..g blaja.. pulun teori2 tuh..

p/s: wish me luck paper psikologi neh.. patot a ramai psikologist jadik gler,teori bapak banyak..!! ayuh kita menyumbat..!!


No comments: