Thursday, October 4, 2012

4 Oktober 2012

hari ini sepatutnya hari dalam sejarahku. hari yang sepatutnya ak tunggu semenjak 3 tahun yang lalu. hari ini, sesi pagi sepatutnya aku akan turut bersama sahabat2 lain sama-sama meraikan hari tamatnya kami bergelar siswa dan siswi Universiti Malaya dan mula bergelar alumni UM yang terCINTA ini.

pertukaran jabatan major yang telah aku putuskan semenjak semester 2 pengajian ku telah menahan kakiku dari turut menjejak Dewan Tunku Canselor bersama mereka. ceh. ayat tak boleh blah. ok,siyes sedih tapi takpe. next year insyaAllah turn aku pulak kan.hehehe.

tadi sempat pegi DTC jap. pegi tengok adik bongsu "anak-beranak" yang konvo hari ni. comel adik aku tu pakai jubah. nampak tua.hahahah!

tahniah Dekda badak besi. Alhamdulillah kau dah setel. so kirenya skrang aku tengah tunggu sorang lagi setel (ex rumet saya yang comel itulah) pastu insyaAllah aku doa2 kan tak lama kemudiannya aku terima lah kad jemputan ke Kulai dan Pontian ye.hehe.amiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnn~~~.
dekda n kakaknya yang kiut

pasni xde dah yang nak buli kitorang (beminggu lengan ak hijau sebab kene cubit ngan dia.memang kejam.). teringat zaman 1st year,zaman kitorang masih gonjeng dan KURUS sikit.sedih.




No comments: