Sunday, November 7, 2010

belum de rezeki..

salam

aku tak jadik balik S.P malam ni. Jaja kena buat next appoinment ngan doktor. aku dah agak sebab lutut dia agak serius gak sakit dia td. kesian dia. tapi alhamdulillah da ok sikit sbb tadi pakwe beliau da bawak dia pegi PPUM. Rabu ni baru doktor boleh tengokkan sakit dia.

takpelah. cuti 2 minggu lagi. skang ni belum rezeki nak balik sana. aku tak kisah sangat sebab aku ni ikut je. yang kesian dia. da excited nak jumpa mak ayah dia. hehe. sabar ye sahabatku. insyaAllah,next week kita balik. so kena sembuh cepat la ye.. hehehe

TAPI! walaupun tak jadik cuti cuti belajar untuk 2-3 hari ni, kau tetap kena bukak buku ye cik Tiney.. bukan bukak bodo2 je. BACA n FAHAM.. ingat janji kau yee.. tamau malas..tamau3.. hehehe.. dah2. g baca nota sana!

p/s: tengkuk aku pun sakit. terlalu tunduk masa main laptop. tu la aku ni, letak lg laptop kat riba. ada meja tak nak guna.. iskk :'(


No comments: